***Disclaimer***

Disclaimer: The Wizard of 'OZ' makes no money from 'OZ' - The 'Other' Side of the Rainbow. 'OZ' is 100 % paid ad-free

Thursday, August 30, 2018

Amuza insultojn en Esperanto

South Park in Esperanto
1. Se rido estas la plej bona kuracilo, via vizaĝo devas esti kuraci la mondon!

2. Kio estas tio merdo sur via kolo? Ho, ĝi estas via vizaĝo!

3. Vivo ne estas facila, sed via panjo estas.

4. Vi devus esti estinta blowjob.

5. Mi pensas mi havas Alzheimer ĉar mi ne povas memori kiam mi petis vian opinion.

6. Vi lipoj subteni movanta, sed ĉiuj mi aŭdas estas "bla, bla, bla".

7. Kial estas akceptebla por vi esti idioto, sed ne akceptebla por mi indiki gxin?

8. Vi havas multe da bondezirantoj. Ili ĉiuj volas ĵeti vin malsupren unu.

9. Via dick estas kiel landmine; malgranda, kaŝita, kaj eksplodas sur kontakto.

10. Mi estas tre zorgema pri kiel mi esprimu mian opinion pri vi ĉar mi volas meti tiel vituperation en ili kiel eble.

BONUS: (not translated, muhahahah!) Li estas pli lerta pri sekso ol iu; nun ĉio li bezonas estas partnero.


Translations:

1. If laughter is the best medicine, your face must be curing the world!

2. What's that shit on your neck? Oh, it's your face!

3. Life isn't easy, but your mom is.

4. You should have been a blowjob.

5. I think I have Alzheimer's because I can't remember when I asked for your opinion.

6. You lips keep moving, but all I hear is "blah, blah, blah."

7. Why is it acceptable for you to be an idiot, but not acceptable for me to point it out?

8. You have a lot of well-wishers. They would all like to throw you down one.

9. Your dick is like a landmine; small, hidden, and explodes on contact.

10. I'm very careful of how I express my opinions of you because I want to put as much vituperation in them as possible.

No comments: