***Disclaimer***

Disclaimer: The Wizard of 'OZ' makes no money from 'OZ' - The 'Other' Side of the Rainbow. 'OZ' is 100 % paid ad-free

Tuesday, June 16, 2009

The Pharmacist Joke


Rx


NOT TAKING ANY CHANCES
"I just hope it's not Alzheimer's," confessed the older gentleman to his pharmacist. "Maybe there's some kind of memory medicine you can give me. See, I'm getting terribly forgetful; I lose track of where I'm going or what I'm supposed to do when I get there. What should I do?" he asked glumly.
"Pay me in advance" the pharmacist promptly suggested.




AUCUNE CHANCE À PRENDRE
''J'espère seulement que ce n'est pas la maladie d'Alzheimer'' confessa le vieil homme à son pharmacien. ''Peut-être pouvez-vous me suggérer une sorte de médicament pour la mémoire. Voyez-vous, j'oublie une tonne de choses y compris d'où je viens, où je m'en vais et ce que je dois faire une fois rendu là. Que dois-je faire?'' demanda-t-il d'un air abattu.
"Me payer d'avance" lui proposa rapidement le pharmacien.


No comments: